Bestel-, leverings- en retourvoorwaarden

Bestelling en levering

Na het plaatsen van een bestelling krijgt u van ons een bestelbevestiging via e-mail toegestuurd. Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het juist verstrekken van adresgegevens. Indien er een foutief adres is doorgegeven, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via het contactformulier. Indien de bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij dit wellicht aanpassen.

 

We zorgen er na elke bestelling voor dat deze zo snel mogelijk verzonden wordt.

 

Brievenbuszendingen (kleine pakketten die door de brievenbus passen) worden geleverd in een bubbeltjesenvelop of een harde kartonnen verpakking. Deze pakketten worden doorgaans verzonden via PostNL of via DHL. Daarbij proberen we altijd te kiezen voor verzending met een Track & Trace code.

 

Let op: tijdens de feestdagen en overige drukke periodes kan het zijn dat de levertijden uitlopen. Houd hier aub rekening. We doen uiteraard ons uiterste best om z.s.m. te leveren.

 

Retourneren

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na aankoop retourneren. Dit kan uitsluitend wanneer het product onbeschadigd, zonder gebruikerssporen en in gesloten verpakking is. Beschadigde producten of producten waarvan de verpakking geopend is, worden niet retour genomen.

 

De retourstappen:

Stap 1: Neem contact met ons op via het contactformulier. Vermeld hierbij dat het om een retouraanvraag gaat en het bestelnummer dat op de bestelbevestiging in de e-mail is toegestuurd.

Stap 2: Stuur de artikelen in een gesloten verpakking op naar het adres dat wij je gegeven hebben. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track & Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk voor de retourkosten.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening. Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag op je bankrekening staat.

 

Je kan altijd contact met ons opnemen via wanneer er iets niet duidelijk is. Wij proberen je dan zo spoedig mogelijk te woord te staan.

 

Overig

Spirit Stories of Whisky Monkeys zijn niet verantwoordelijk voor mislukte of vertraagde leveringen als gevolg van onjuiste adresinvoer. Klanten zijn verantwoordelijk voor eventuele extra verzendkosten die voortvloeien uit het verstrekken van onjuiste adresgegevens.

 

Vragen over je bestelling?

Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wij doen ons best om je vraag zo snel mogelijk in behandeling te nemen.